BrokenCyde - Nä tack.

Sitter just nu och lyssnar på Brokencyde, ett band jag nyligen hittat.
Jag klarar av att lyssna på det, men nä, bra är dom då inte direkt.

På bussen in till stan blir det nog antigen System Of A Down eller Muse tror jag.
Ska nog lägga mig längst bak och sova hela vägen in igen :D
Tar bussresan 40 minuter lär man göra det bästa utav det ^^

Sitter och laddar in bilder på datorn som jag tog igår natt.
Kanske får ni se, om ni har tur. Troligast är ändå att de hamnar på bdb endast..
Men ja, kanske att jag laddar in nån här.
Men jävlar anamma om ni tar bilderna på allvar. Jag var trött men kunde inte sova. Då har man rätten till att dampa runt lite tycker jag ;)

Idag har jag samma kläder på mig som igår.
Shorts och Bullet For My Valentine t-shirt.
Fast eftersom mina shorts suger så kommer jag tappa mobilen 440 ggr i backen idag, som alltid.
Men jag har byxorna med mig i väskan, ifall jag stannar i stan eller hamnar nån annanstans. Kan bli rätt så kallt senare ändå. Har tjocktröjan med mig med.

Jag ska träffa Oggy på stan btw :D
Bra det, för jag saknar honom redan, fast vi sågs senast i onsdags kväll ^^,

Kommentarer
Postat av: Mr love

Bytt käder, då vi var på fest eller något. ^^

2 - 1 A-G. :(

I'll be back, with old clothes... :p

2008-07-25 @ 23:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0