Massa dravel

Sitter i skolan nu på graflektion och jag slutar om typ 20 minuter.
Men jag har tröttnat på att sitta i illustrator och göra mitt t-shirttryck så nu sitter jag mest och fipplar på Tribalwars och kollar på "The Secret Life Of An American Teenager".

Det programmet är bara sjukt förvirrande, och sjukt dåligt egentligen :P
Men jag har tråkigt, så jag kollar på det :P

Typ Amy har haft sex med Rickie och är nu gravid med hans barn, hon är 15 år gammal.
Amys syster Ashley är 13 år och försöker vara rebellisk och säger att hon haft sex för att inte föräldrarna ska märka att Amy är det, för hon håller det hemligt.
Amys och Ashleys föräldrar tar en paus i förhållandet och pappan sticker därifrån.
Amys pappas förra frus nya kille jobbar på typ mödravårdcentralen dit Amy går, så de vet det.
Den familjen har en son som har nån kromoson för mycket, men som är trevlig.
De har även en dotter som hetter Grace, och är precis som resten av familjen überkristen.
Grace dejtar en kille, men han har sex med en annan (som ingen vet, de vet bara att de kyssts) så de gör slut.
Grace börjar dejta Rickie, som spelar snäll kille istället för den idiot han egentligen är för att få dejta henne, fast från början hjälpten han bara henne att dejta den andra killen i smyg.
Grace har en ring på sitt finger för att visa att hon är oskuld och ska vara det tills han gifter sig.
Grace förra kille börjar dejta tjejen han hade sex med, och som var Rickies förra tjej (snarare ligg).
Amys pappa flyttar in hos den tjejens mamma, för att de har haft en affär.
Amy dejtar en kille som heter Ben, som villl gifta sig med henne efter typ 3 dejter (de började dejta efter att hon haft sex med Rickie).
Och sen är det massa massa massa massa mer. Intriger ftw! :P
Haha jag förstår inte varför Oggy inte gillar att se på tv för xD

Sen efter denna lektion har jag klassråd, som ingen kan ha missat information om direkt :P
Sussie har skrivit det på portalen, sagt det till mig 5 ggr i korridoren, sagt det på lektion 2 ggr, skrivit mejl om det och skickat sms om det till och med!
Ja, missar nån det så borde de vara mycket smarta xD
Hon kanske tror att hela klassen är som Nilima och alltid glömmer allt ;)

Sen efter skolan så ska jag dra hem helt enkelt.
Orkar inte göra något idag direkt, så jag ska hem och typ kriga på på Tribalwars ^^
Ska kanske te Willys och köpa läsk först bara :P

Ja, vi i TU II och TU III har börjat ett krig emot VPH och GSN på server 2 just nu.
Jag har tagit två byar redan, en av VPH och en av GSN. Och jag har 1 till adelsattack på väg, som jag hoppas går bra.
Misslyckades iofs grovt med en adelsattack och förlorade typ 11000 yxmän och 4 adel, men så kan det gå. En hel offby..
Går det riktigt bra så tar jag inte bara den som är på väg, utan ännu en till idag.

Detta är det mest ointressanta inlägg ever. Massa dravvel om Tribalwars och om ett kasst tvprogram. And I love it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0