Onödig skoldag?

Jag har vart i skolan från klockan 08.40 till klockan 15.00.
Jag tror jag ungefär har haft 33 minuter lektion under hela dagen.

Så här har min dag sett ut:
07.27 - Vaknar
07.40 - Kliver upp
08.03 - Tar bussen te skolan
08.40 - 08.50 - Är på historialektion där jag får veta att jag inte har någon rest och vilken tid jag har seminarie nästa torsdag
08.50 - ??:?? - Sitter i biblioteket och läser igenom papperen te svenskan en gång och sedan min Stephen King bok.
Sen följer jag med Jacobi till Konsum, och efter det slappar vi i en soffa/sitter vid datorn ett tag.
11.00 -  11.20 - Svenskaprov
11.30~ - Vi går till matsalen och äter
Sen sitter vi vid datorn, slappar i en soffa och gör egentligen ingenting.
14.05 - 14.08 - Engelskalektion, det är bara betygsprat.
14.08 - 15.05 - Jag sitter vid en dator och surfar runt.
15.05 - Oggy kommer och vi tar bussen hem te han. Gissa vart jag är nu? :P

Ganska onödig dag? I guess so :P

Så nu till jul är det då betygsprat och omdömen, betygen får vi ju till sommarn.
Dessa vet jag om:
Historia - VG+
Idrott: IG
Svenska: VG+
Engelska: G, men då har jag missat 2 stora moment utav 3. Både läraren och jag är helsäkra på att det kommer bli ett VG.

Då är det typ Graf, matte och mediekommunikation kvar (nått jag glömt?).
Jag gissar på G i allihopa, men möjligtvis VG på mediekommunikation. We will see :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0