About a Girl

Sitter i skolan just nu och kollar på "About A Girl".

Jag har haft matte, och efter det var det historia. Men där var det eget arbete, och jag vet inte riktigt vad jag ska arbeta med än.
Ska skriva om nått som hände på 1900talet, men just vad vet jag inte riktigt.
Hinner fundera ut det :P

Ska snart hem te Oggy iaf, så snart jag sett klart på "About A Girl".
Det där programmet jag såg på sist (The Secret Life Of An American Teenager") har jag sett klart på alla avsnitt som fanns, så nu var jag tvungen att hitta nått annat :P
Och då tog jag det som krävdes minsta IQ som möjligt. Är rätt så värdelöst egentligen About A Girl, men duger gott och väl som tidsfördriv :P

Imon har jag ingen historia på morgonen heller, så jag har sovmorgon till 11, skönt :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Du kan va sovmorgon.

2008-12-04 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0