Wink Wink

Under natten när jag försökte sova (vilket gick sådär med tanke på regnet utanför) så kom jag på massa grejer som gjorde mig arg, och massa grejer som jag skulle vilja skriva om. Men sen somnade jag, och glömde bort allt.

Nu sitter jag här nyduschad (utan något på mig *wink wink*) och är hungrig och trött. Därför inte direkt på humör för att skriva någonting.
Idag ska jag ta och göra ordning vitlökssås och äta pomfritt :)
Nu var det faktiskt ganska länge sedan jag åt det, senast i torsdags. Och ja, det är länge för mig.

Väldigt imponerad är jag över mig själv då jag igår åt nått annat än pomfritt, nudlar, soppa eller Subwaymacka. Jag åt spagetthi och köttfärssås x)

Snart är det cityfest som sagt.. Och tyvärr kommer vädret vara lika regnigt och sugigt, som det varit de senaste dagarna, hela veckan -.-
Men, jag får se till att göra det bästa av det.
Som sagt ska jag se Hoffmaestro & Chraa och Noice. Så ska jag äta nått gott, vara med Oggy, Saga, Kajsa, Diiablo, Adde och kanske Adam. Sen ska jag ju köpa mitt nitbälte med :D

Nu tänkte jag skriva nått konstruktivt och så, men nä jag orkar inte.
Ni får klara er med detta mwaha :D
Nu ska jag äta nått gott :D

Jag saknar Oggy<3
Och Gurra som fan, men snart kommer han hem :D

Kommentarer
Postat av: Mr love

Meh!

Tänk om jag inte nöjer mig?



Fast det gör jag. ^^

Om det är till någon nytta så är det inte så bra väder här heller. Men ska bli bra imorgon. :d

//Mr love

2008-08-05 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0