Saga var här

Jag är trött. Jag är riktigt trött.
Tror inte jag orkar hålla mig vaken nog till att se Sex and The City ikväll ens.

Saga har nyss vart här. Vi spelade The Sims på ps2, kollade upp om Guitar Hero spel på datorn, åt pomfritt och såg på film.
Filmen vi såg var "Cruel Intentions (En Djävulsk Romans). Jag gillar den filmen, för jag tycker den är väldigt fin. Fast vi hann inte med att se hela innan Saga skulle hem, och jag somnade ett tag också xP
När Saga åkt kollade jag iaf fram tills efter den finaste scenen när Sebastian blir dum i huvudet igen, för det är den bästa delen ^^,

Imon ska jag till stan och träffa Adam :D
Det kommer bli riktigt najs, för jag har inte träffat Adam på evigheter och inte direkt umgåtts med han på ännu längre.
Iofs umgicks vi ett tag på Cityfesten (6 & 7 Aug) men det var jätte länge sedan! Inte som förut då vi umgicks flera dagar i veckan.

Jag saknar Oggy också. Men nu är det bara 2 dagar tills han kommer hem igen.
Och 2 dagar går väldigt fort. Speciellt när man har skola och annat att göra hela dagarna. Jag hinner ju knappt sakna honom ;)
Han skrev att han inte direkt hittade nå energidryck där tyvärr, men det var väntat. Jag hade hört att det var dåligt med sådant där.
Men Oggy: Jag hoppas du har det riktigt riktigt trevligt i solen och att du iaf köper massa läsk när du är där och äter dig och dricker dig tjock. Vi syns på fredag och tills dess: Jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Mr love

Guitar Hero till datorn = Frets on fire!! :D

Kan få länk av mig om du vill ha nya låtar. A)



Btw, vill du att alla ska bli tjocka?

Liksom är jag nya modellen eller? Hoppas :p

//Mr love

2008-08-26 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0