Allting och ingenting

Alvedon kommer alltid att vara number one för mig. (Tabletten alltså ;P)
Men när jag har ont i handleden utan anledning och det gör ont när jag använder handen, så tror jag inte en tablett funkar, då verkar det säkrare att ha ut en salva som ska hjälpa musklerna och så. Nämligen Ipren Salva.
Fast ja, den funkade inte heller -.-
Jag har ingen aning vad jag ska göra med min arm, det börjar bli jävligt irriterande att inte kunna böja den och att få ont i den hela tiden utan anledning. Som nu, det gör ont (inte så ont som det kan göra iofs) när jag bara istter och skriver på tangentbordet.
Ondast hade jag iaf i morse, råkade sätta handen emot elementet/väggen och trycka i sömnen, så jag vaknade och hade svinont. Irriterande som fan -.-

Idag tänker jag inte skriva om vad för kläder jag har heller, eftersom jag inte ens har tänkt på att gå ut. Det är tråkigt väder och jag tänkte passa på att ta en hemmadag idag, eftersom det är väl den enda jag har chans till på väldigt länge ^^
Igår hade jag iaf samma kläder som sist jag skrev, och nu sitter jag med min Beatles t-shirt och trosor.
Så nu har jag haft samma t-shirt sen i torsdags, men orka bry mig. Den är inte synligt smutsigt och luktar inte illa heller so ^^
Imon hoppas jag iaf att mina byxor är rena, och sen får jag se vad det blir för tröja till det.

SMHI varnar för kraftiga regnskurar, säger mamma nu.
Yeahj, ännu mera massa regn -.-

Nu ska jag se till att kolla forumet litegrann. Ska kolla mailen och se vilka inlägg som blivit anmälda.
Sen ska jag ta och äta något, vilket jag inte gjort idag. Är sugen på ost (som always) men jag tror det får bli soppa (om vi har, vilket jag inte tror) annars får det bli pomfritt och vitlöksså :D
Sen så ska jag duscha också.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Kollar du inte forumet oftare. :O

Jag kan bli mod. (A)

//Mr love

2008-08-03 @ 21:04:40
Postat av: Lijo1126

Nej, Det kan du inte Mr Love ska någon bli det så är det jag!



2008-09-03 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0