Svensk Pop idag :D

Sitter hemma hos Oggy, så inlägget blir kort :)
Igår var jag på bolougnerfestens första dag, vilket var en mycket trevlig dag.
Var iofs bara 2 band jag väl tittade på, men man hörde ju resten också.
Satt mest i Grön Ungdomstält och kramades med en glad Schröder ^^

Drog hem te Gurra vid 11-12 tiden på vår såkallade efterfest.
Det var jag, Oggy, Kajsa, Emelie och hennes kompis (Bella?). Ja, och så Gurra förstås.
Vi drack saft (faktiskt ^^) och åt Skittles och Jelly Beans :D USA godis ftw :D
Och så rökte vi vattenpipa på Gurras balkong med.

Vid 1tiden drog jag och Oggy hem te hans mor och sov där.
Och nu har jag slagit lite på grabben och tvingat han att kliva upp, så kanske borde jag gå och umgås lite med honom ^^

Idag är det Svensk Pop på bolougnerfesten, och jag ser fram emot det. Dom är alltid lika bra! :D
Sett dom 3-4 ggr redan, men vill se dom igen.
Lyssnar inte på dom på skiva så mycket, för det är live som är själva grejen :D

Och här kommer en bild på mitt nitbälte, bara för en viss (hrmhrmMrLovehrmhrm) bad om det ^^
12
Fast bara från en vinkel och dålig bild mwaha ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

Det där räknas inte! :p

1. Dålig kamera.

2. Från och med nu kräver jag olika vinklar. ^^

//Mr love

2008-08-18 @ 06:59:45
Postat av: Dazzla

Haha, du kräver mycket Mr love. :P

2008-08-31 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0