Noice Music

Snart ska jag dra hem till Annis. Där kommer Kajsa även vara, och Madde vad jag hade hört.
Sen är ju Diiablo där oxå, jag tror jag ska slå lite på honom.

På onsdag börjar cityfesten oxå, och jag längtar.
Iofs är årets cityfest inte så mycket att hänga i granen.
Det är liksom noll bra band som underhåller ungefär.
Nordman orkar jag inte riktigt bry mig om, plus att han nyss uppträdde på Sommarkväll här i Gävle också, så alla har nyss sett honom.
Men "Hoffmaestro & Chraa" ska iaf spela, och 80-tals bandet Noice :D
Så dom blir det till att lyssna på.

Sen ska jag försöka att äta något gott också, nu när det finns tillgång till mat från världens alla länder.
Iofs är jag väldigt dålig när det gäller mat, så det blir väl bara en hamburgare eller en belgisk våffla xP
Men nått ska jag iaf äta!

Sen så ska jag köpa mig ett nytt nitbälte oxå, det är på tiden :D

Idag har jag mina otroligt smala Cheap Monday jeans och min otroligt stora Ramones t-shirt ^^

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag kommer nog vara hemma under cityfesten.. :) så då kommer vi kunna ses!!! <3 ska se noice :) hihi puss på dig!

2008-08-04 @ 13:14:00
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Puss på dig med Lollo!

Eller var det inte till mig? :(

Why??

//Mr love

2008-08-04 @ 19:43:48
Postat av: Mr love

Puss på dig med Lollo!

Eller var det inte till mig? :(

Why??

//Mr love

2008-08-04 @ 19:44:46
Postat av: Lollo

vem är du mr love? :P hahaha! nja dte var väl menat till Yozzan :P

2008-08-04 @ 21:37:38
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0