Kort och gott

Sitter hemma hos Oggy. Kajsa är också här.
Tidigare har vi vart på stan tillsammans med Henkis och Jannika.
Vi har haft det trevligt, även om vi inte direkt gjort något konstruktivt direkt ^^,

Oggy har gått runt och varit lite småfeminim hela dan ^^ Stekare och bög om vartannat ^^
Men jag älskar han ändå ^^ <3

Jag har köpt 4 stycken Thai Latte x)
Fast iofs var ingen till mig :P

Idag har jag på mig mina gamla jeans, ett par mörkgrå. Rätt så irriterande för det är två hål vid rumpan x) Så jag sitter inte så gärna ner på backen eller nått direkt xP Men det var för kallt för shorts och jag passade på att tvätta mina svartvitrutiga byxor för en gångs skull.
Och så har jag min Beatles t-shirt.

Ingen piercing :O
Jag glömde den hemma -.-
Men det är första gången på typ hur länge som helst som jag är utan piercing :O

Jag har ätit nudlar till mat också, och tankat på mobilen :)
Nu ska jag se på Family Guy litegrann, och reta Kajsa ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

Jag gillar din dag. ^^

Gå omkring, köpa överdrivet mycket kaffe, sitta vid datorn, kolla på TV och reta någon. :D

Lätt 10/10. :D

2008-08-03 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0