Hemma hos Oggy, igen

Inatt sov jag hos Oggy, så jag sitter där hemma just nu.
Iofs är klockan 5, och jag har hunnit med rätt så mycket idag.
Har vart hem en snabbis (80 minuter med buss fram och tillbaka te stan..) och så har jag rökt vattenpipa med Oggy och Kajsa. Har ätit Subwaymacka också.

Igår så var jag med Oggy, Tobbe, Kajsa å Gurra efter skolan. Vi gjorde inte allt för mycket..
Rökte vattenpipa en stund på kvällen, drack energydryck, var på ÖB, gottade i oss det vi köpte på ÖB och bara lyssnade på musik och umgicks. Var väldigt trevligt faktiskt.

Vi var hemma hos Oggy och såg på tv också, och efter det gick vi ut och promenerade i kvällsmörkret.
Det var verkligen jättemysigt, jag älskar verligen att promenera om kvällarna när det är helt mörkt ute :D
Vi gick igenom bolougnern. Oggy, Gurra å Tobbe gick först ett tag och jag och Kajsa gick efter. Så vad grabbarna pratade om vet jag inte, men antar att det var samma som för Kajsa och mig. Egentligen inget viktigt eller nått, bara trevligt ändå.

Vi träffade 3 stycken schyssta killar som vi stannade och pratade med också. Dom skulle till krogen, men hade hoppat av bussen för att de var pissnödiga xP
De var väldigt trevliga att prata med, och de verkade vara ganska så bra vänner ^^
Lite mesar dock, de skulle vidare te Mingel och Bar sen. Vem dricker där? ;P
De hade olika påbrå allihoa också. En från österrike, en från palestina och en från Jamaica (fick inte detta helt bekräftat dock, men jag tror det var så).

Mycket trevlig dag igår, och mycket trevlig dag idag.
Tobbe är på väg hit nu också, så jag ska väl ta och lämna datorn.. :P

Kommentarer
Postat av: Mr love

De hade ju bra anledning att hoppa av dussen.

Min morsa och hennes polare läste fel på en skyllt, så alla på resan. (4 pers. :p) Fick gå typ en mil! :O

//Mr love

2008-08-23 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0