Cityfest Onsdag

Första dagen på Cityfesten igår då :)
Jag hängde med Kajsa hela dagen, och jag träffade även Adde, Adam, Joel, Saga, Alphonz, Anden, Nemo, Sanna, Cissi, Henkis, Janna, Melody, Lollo, Malin, Janna m.fl m.fl x)
Sen var jag med mamma, mormor, lillebror, syster och systers pojkvän ett tag oxå.

Vi gick runt och kollade runt in alla stånden första delen av dagen.
Sen kollade vi på när Gabriel dansade i Kvarnparken, och sen satt vi i Jesustältet från klockan 18.15 till 23.00 nån gång :)
Jag drack 8 muggar thé x)

Sen köpte jag ett nitbälte oxå, vilket jag blev massa nöjd med :)
Har ingen bild på det ännu dock, orkade inte ta någon sådan, men de kommer, eftersom Mr Love så gärna vill se ^^

Ska strax ta och åka in igen ^^
Då blir det Jesustält idag igen när det öppnar, så ska jag se Hoffmaestro och Chraa sen med.
Och Oggy ska komma! Det blev problem med tåget, felbokning, men han ska ska ska komma! Jag saknar han!
Jag och Joel i Jesustältet ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

Nitbälteeeeeeee host host eeeee

VAd var så extremt kul i Jesustältet?

//Mr love

2008-08-07 @ 15:39:51
Postat av: Alvedon

Och en bildtext kanske?

2008-08-11 @ 20:17:03
Postat av: Josefin

hoppas du har det bra:)

2008-08-12 @ 08:08:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0