Campus Svea

Ännu en sån där trevlig dag i skolan då man inte gör ett skit. Yeahj, or not.
Jag har vart väldigt kreativ idag känner jag. Jag menar, jag har hunnit med att fika med Ida, spela Tribalwars, vila litegrann och kolla alla mina vänners bilddagböcker.
Jag mår inte alltför bra idag efter ett ledsamt besked imorse, så jag har valt att ta det mest lugnt och krama Ida.
Sen finns det ju inte direkt nått att göra, som vanligt.
Manusskrivande suger!

Jag har iaf snygga solbrillor, så jag är nöjd ändå mwaha ^^

Oggy är i Spanien nu, och jag har bestämt mig för att sluta vara fet och inte sakna honom. Jag misslyckas.
Men på torsdag kommer han hem, och från och med fredag ska jag bo med honom ensam hela långa veckan :D <3
Det blir riktigt riktigt najs.
Iofs så börjar han klockan 8, så jag får inte gå upp nå tidigare, utan ungefär samma tid, men det är lätt värt det ^^
Sova med tjockis hela långa veckan, helt ensamma <3<3

Igår var jag, Kajsa å Gurra och lekte med Grön Ungdom.
Vi gjorde pärlhalsband, kollade på konstiga videos (Campus Svea och Noahs Island) och åt en massa gott som Gurra hade med sig, som han köpt i USA ^^,
Mycket trevlig kväll må jag säga :)
Alla i GU är så kramgoa ^^,

Nu orkar jag inte mer, utan ska kolla på Campus Svea ^^,

Kommentarer
Postat av: KlasQuent

Hej! jag tänkte bara berätta att sökandet efter energidryck går åt helvete. Det finns fan inget roligt här nere i dryckesväg. Jag saknar dig men vi ses snart. Älskar dig <3

2008-08-25 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0