Kärleksproblem?

Idag satt jag (som vanligt) inne och chattade och diskuterade på ett forum jag är medlem på.
http://forum.travian.se för er som vill kika in.. Jag är moderator där och heter AlternativeGirl..

Iaf, när jag kollade in i kategorin gödselstacken hittade jag en tråd som hette "Problem".
Den innehöll en omröstning som kort och gott sa:
"Är du olyckligt kär?"
Och med alternativen "Ja" och "Nej".
Ja hade fått 46 röster och Nej hade fått 60 röster.
Det betyder, om jag kan räkna rätt, att 43% av alla forumsanvändare som svarat i den tråden är olyckligt kär..
43%! Det är ju nästan hälften.. Varför måste alla vara så depresiva egentligen? Varför kan ingen bara vara glad, och varför kan inget bara vara enkelt?
Hm, ja hade jag svaret på den frågan så hade jag sagt det.. Men nu har jag inte det..
Och förresten, jag var en av de 43%..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0